Start        Kostrådgivning      Löpcoachning     Träning     Recept     Utcheckning      FunRun      Kontakt





Resultatinriktad träning

By Ninni . 2013-06-16

Hårdkörning...
 
På lördagar kör jag cross-fit inspirerade pass och de är alltid olika från lördag till lördag. Ibland WOD:ar (work of the day), ibland intervallpass eller som igår Cirkelpass. 
Alla dessa pass är sjukt jobbiga och de ger resultat! Både styrke- och pulsmässigt samt kroppsligt. Detta har kunderna märkt och det är alltid många som kommer och tränar.
Igår dök det upp 31 personer - ingen sommarvila här inte...
 
Gemensamt för dessa pass är att det är enkelt, inga krångligheter - Back to Basic. Övningar som man känner igen. Sen är träningen rolig och smart också. Träna hellre smart än mycket!
 
Vad körde vi?
3 cirklar med fullt ös i, ca 15 min på vardera cirkel.
I första cirkeln var det en stege med armhävningar och Kettlebellssvingar.
I den andra cirkeln en "All-in-Burpee" med tunga hantlar som upprepades i ca 3 minuter och därefter 1 min hård cykling.
I tredje cirkeln var det 20 av varje på burpees, thrusters, benböjshopp med vikt, paddling och sist biceps.
 
Kan lova att det badades i svett och trötta kroppar på slutet. Resultatinriktat så det skvätter om det... :)
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: